Hemma hos Magdalena :D <33

Hejhej :)

Sitter just nu hemma hos Magda ! Det ar så länge sen jag var här verkligen , jag älskar att vara här för här känner jag mig verkligen hemma . Skulle inte ha någon emot att flytta tillbaka hit .. ^^

Men idag så träffade jag hennes kompis Emma , jätte trevlig tjej och vi drog till hässelby och badade , har fått lite rand nu också HÄRLIGT !! Eller aa jag har bättrat på mig gammla :p
För tillfället så sitter vi hemma hos henna och jag ska åka hem snart för jag glömde ta med mig ett par byxor för det var så sjukt varmt ute , så måste åka hem tidigt så att jag inte fryser ihjäl på hem vägen ^^

Skriver mer när jag kommer hem , hare gött !!! :D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0