Hellasgården

Hejhej !! Härligt väder idag igen , super verkligen :D Idag har jag fördet mesta chillat hemma i solen , men vid typ halv 4 drog jag in till Gullmars och mötte Johannes för att sen åka till Hellasgården och träffa knutte :D Vi träffade han nere på stranden och sen drog vi till en brygga och satte oss och grillade i solnedgången , så himla mysigt . Vi satt där och grillade marsmellows (stavning?) och drack cola tills det kom lite oinbjudna gäster .. Först kom det några en and med massa ungar sen kom det bara fler och fler . Sen började knutte oc Johannes mata dom med grill chips xD haha det var skit kul (video på de kommer imorgon) och sen komma massa fiskmåsar också , och Johannes kastede upp chips i luften och tror ni inte att fåglarna fångar domi luften ? Haha , det var lite kul att se faktiskt ^^

Men i alla fall , det var grymt kul och kanske drar och träffar dom imorgon också , för det ska ju bli najjs väder imorgon också :D <33

Här kommer lite bilder från dagen :


Härliga bilder i solen :D Lite för soligt , för jag fick solen rätt i ögonen :p HAHA ser ut som att jag har typ påsar under ögonen men det har jag inte xD heh , men ska sova nu typ , godnatt på er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0