Gått ner ett litet extra kilo!

Godmorgon alla sömntutor !! Sitter faktiskt redan ute i solen och schteeker , så jävla underbart . Anledningen till att jag redan är uppe är för att min lille syrra ringde och väckte klockan 8 -.- *suck*
Men men , gårdagen var grymt kul men jag orkar inte sitta och skriva ner allt vi gjorde , vi hade bara allmänt trevligt , en sak jag kan avslöja är att vi shoppade (jag mickis och jolle) så bilder på de kommerupp så småning om !

Och vet ni ? Jag har gått ner ett kilo till *stolt* Så kommer fortsätta med min älsklings träningsmaskin vi har hemma , för den ger tydligen bra resultat ;) sen blir det lite gym ochut och springa ! Men ska fortsätta njuta av den grymt underbara solen , men ha en jätte bra dag så hörs vi !! Puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0