Gammla bilder :)



Absolut älsta bilden jag tänkte bjuda på för den här gången :) Den tog jag förungefär två år sen när jag gick i 7:an , och kolla vilket perfekt hår jag hade där :( Saknar de uta bara helvete :( , men vill ju spara ut de igen , drf jag klippte av de i veckan



Det var med den där färgninen jag förstörde mitt hår . Visst , hade klippt av de innan men var nöjd med längden men det slet som F*N när jag färgade de med tanke på att det var SVART innan så jag fick avfärga det tre gånger .. Jag ångrar att jag färgade mitt hår från första början för jag har egentligen nästan platina blond och det var så otroligt tjockt och fint förut men inte nu:( Fast det börjar bli tjock igen :D



Och kolla in va smal jag va där :O Galet vilket perfekt mage jag hade , förstår vart mittgoda självförtroende kom ifrån ^^ Men strävar efter den formen den här sommarn :D



Mina ben var även perfekta , men men man får skylla sig själv när man äter för mkt godis :D Men nu är det slut på de med tanke på att jag går te gymmet varje dag (som ni kanske märkt) och äter bra så jag ska få tbx minfina kropp och mitt självförtroende låter inte de awesome ?! :D
Oj , vart lite skryt nu känns det som , förlåt men jag behöver de faktiskt känner jag :/ Aja är i alla fall glad över att jag inte är ett jävla benrangel utan varken muskler eller fett som dom sjunger i Sean banan's låt "skaka rumpa" - "beniga bimbos utan fett" , säger inte att man e bimbo för att man e smal , alla kan inte göra något åt att dom är smala .. Förut kunde jag vara avis på dom som var så himla smala och dom var ju så perfekta , men nu vill jag hellre se ut som jag gör och kunna göra något åt de än att inte kunna göra ett piss :)

Men ska sova nu , puss på er <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0