Dåligt väder ..

Hejhej !! Förlåt för dålig uppdatering men har inte haft någon lustatt blogga de senaste dagarna av någon anledning .. Kanske beror på det dåliga vädret ^^ Asså det känns fan inte som sommarlov de här .. Känns som att det är typ höstlov eller nått , jag menar jag var ute med uggs och höst jackan och jag frös , INTE okej !

Men skit i de , det fina vädret kommer nog snart får vi hoppas på så att man kan få komma ut och inte bara sitta hemma och tjocka i sig godis och kolla på film som jag och Linn har gjort hela dagen xD HÖHÖ
Vid typ 8 så drog vi ut och tog lite luft för det var sjukt varmt i mitt rum :p

Imorgon ska jag träffa min älsklings Jolle ! Undra va vi kommer hitta på ? Blire fint väder drar vi förmodligen ut med båten eller nått ;) Tänker inte sitta hemma iaf , trött på att vara hemma nu -.-
Happ , ska kolla in lite andra bloggar nu och facebook såklart ! Men vi hörs , ska försöka bli bättre på mitt uppdaterande (som jag alltid lovar *ängel*)

Puss på er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0