Dålig uppdatering !

Guud , känner mig så dålig ..

Känner verkligen att jag itne ärså bra på att hålla de jag lvoar när det gäller bloggen ! Men men , kul att ni förstätter kolla in den i alla fall !!

Snart är det sommarlov och då blir det lite lättare att uppdatera eftersom att man inte har en ändå jävla tid att passa , man kan bara ta det lungt och göra de man ska hinna me osv. Kommer trovligen bjuda på massa bilder (ska inte lova något , haha) och sen försöka träffa massa kompisar jag inte har träffat på länge !! Som typ Amanda , Magda och alla sötisar i Vällingby m.m
Sen som sagt ska jag ju till Gotland ? Om ni minns . Jag ser verkligen fram emot de ska ni veta ! Jag har ju aldrig varit där och det ska bli så grymt skönt att komma bort från mamma och pappa och bara chillöa och göra vad jag vill och sen ha grymt kul med alla från badmintonen !! Hoppas självklart på bra väder också ..

Ska försöka hinna me att åka till landet också men det ska nog gå , bara mamma och pappa får in de i alla planer dom har för sommaren ! x'D Världens bästa Jolle kanske hänger me ut till lilla blekinge också !!

Men måste dra , dom ska ha lektion i datasalen nu !! Puss skriver mer sen <333
 
Vad ska ni göra i sommar ? :) Tell me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0