Dålig uppdatering

Tjaah!!

Förlåt att jag inte skrivit något idag men direkt när jag vaknade imorse så drog jag till Norrby badet med mina älskade syskon . Jätte mysigt , har fått mer färg på flääsket idag också :D Fast desperat som jag är så ska jag sola solarium imorgon också , vill hjälpa pigmentet lite granna på traven liksom , snällt av mig va ? ;)



Imorgon är det midsommar ! Ska man hoppas på att det kanske blir fint väder på midsommar i år kanske ? Dom säger trots allt och det ska regna men man kan ju ALLTID hoppas , eller vad säger ni ;)
Måste ställa klockan imorgon också , för jag MÅSTE hinna iväg till Farsta/Haninge och shoppa lite innan de stänger , ska köpa lite små grejjer inför Gotland och sånt dära liksom ! Tiihi
Nu måstejag faktiskt rota igenom min otroligt stökiga garderob efter alla kläder jag ska ha packa ner och kolla ifall det finns något i tvättkorgen att tvätta ;)

För er tjejer som läser , är ni som mig och släpar fram en MASSA kläder på morgonen/dagen närni ska välja kläder och sen när man har hittade kläder så ligger det en massa kläder på golvet och sen för att det ser så stökigt ut så slänger man in allt igen ^^ Någon som känner igen sig ? :D Skulle vilja veta hur ni gör på morgonen , om det finns andra som är som mig (a)
Puss på er <333

Kommentarer
Postat av: Liz

Den båten känner jag igen :P

2010-06-25 @ 09:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0