Blir borta i 4 veckor

Tjaah !

Nu är jag hemma och ligger just nu i sängen och messar lite med Ankan .. :) Ska snart ta en av mina favorit ansiktsmasker som man blir super duper len i ansiktet av ! Den funkar jätte bra om man är trorr i ansiktet som lilla jag är , livet är inte alltid rättvist va ? Ingen är perfekt , men försöker tänka på alla posetiva saker hos mig och inte dom negativa , smart va ? ;) hehe

Vad fan ska man göra imorgon då ? Jo de är en bra fråga . Blir väl gymmet som vanligt , eller om det blir molnigt så ska jag ut och springa :) Asså den här veckan har jag lust att bara njuta av alla underbara saker jag har hemma , mina långa speglar , mitt underbara rum , min säng , mina högtalare , MIN DATA .. Shiit tuuuur att min farbror skulle ta med sig data , så jag kan hålla bloggen uppdaterad en gång om dagen ialla fall när jag är på Gotland , jag menar jag kommer bara vara hemma denhär veckan sen kommer jag inte hem på 4 veckor :'( Men som sagt det ska bli skönt !!!

Ska ta bort sminket nu hinna det blir för sent och jag kommer somna med de på för jag är super trött , och jag hatar att vakna med sminket på , gör ont i ögonen fan -.- Aja godnatt på er !!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0