Älskling hemma :D <33

Hejhej bloggen !!

Förlåt att jag inte uppdaterat , men har inte varit hemma något eller jo men inte hafttid och blogga liksom ..
Efter gymmet så träffade jag på Jolle och vi tänkte dra och bada men vi skulle typ först dra te willy:s och köpa något att dricka men sen när vi kom tbx började det blåsa och skit så vi drog hem till mig och drog igång en film. Vi hann inte ens på halva förens Jolle somnade , haha gmn , du e så söt när du sover :D <33
Lite senare så kom Feliks, Stoffe och Mickis och då drog vi ner till vattnet och mös lite grann :)

Idag kom min älskling hem från landet , whiiie :D Så får nog träffa honom snart <333 *generad*
Längtar verkligen , för jag saknar honom :( <33

Men i alla fall , ska nog kolla igenom en massa gammla bilder så kanske bjuder på några snart ! Puss så länge <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0