Åker klockan 4 <3

Tjaah !!
Förlåt för dålig uppdatering menhade verkligen ingen lust att blogg igår ..

Tänkte berätta lite om min dag igår i alla fall :) Först på morgonen så åkte jag och Jolle till stan och shoppade , eller Jolle skulle shoppa men hon hittade inget , bara en tröja och två par solbrillor , även jag köpte en tröja . Super mysig !! Bild på den kommer sen :D
Sen när vi var inne i stan så började Jolle fråga mig ifall jag ville gå hem för hon tyckte jag såg skit blek ut och som att jag skulle svimma :/ Kände mig mest trött bara men när jag såg hur jävla blek jag var så jag gick och köpte något att dricka så köpte en sluch eller hur de stavas :p på 7-eleven och den var super god . Sen tvinga Jolle i min en hamburgare på donken också ^^

Mådde bättre sen ett tag när vi kom hem men var fortfarande super trött . Senare på kvällen så drog jag ut med Matteh , då kände jag hur allt typ börja snurra i huvudet . Läskigt .. Aja efter vi hade varit ute ett tag gick vi hem till mig för att jag skulle packa och Matteh satt igång datan och kollade lite :) När jag hade packat klart så kollade vi på film , men det gick inte så bra för jag tok somnade på hans axel xD Heh , jag var trött som sagt :D hih

Men måste packa ner resten nu ,pöss ! Åker klockan 4 idag så ni vet , kanske inte kan uppdatera påGotland eftersom att jag inte vet ifall jag kommer ha tillgång till data så ni vet :/ Kanske kan be någon snell kompis att uppdatera åt mig ? Någon som vill ,hör av er :D Pöss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0