3 dagar kvar i Vretskolan

Guud så tiden går fort när man har roligt. Tänka sig att det bara är en vecka kvar tills jag går på sommarlov ! Så grymt jävla underbart !! Jag menar det är ingenting kvar nu heller , gjorde det absolut sista idag för vretskolan . Samtidigt om det kommer bli så grymt skönt att komma därifrån så kommer de bli jobbigt ändå eftersom att man har spenderat 4 år av sitt liv i den där skolan. Kommer ha minnen för livet därifrån ..

Men men , den här sista tiden kommer vara så chill . Kommer bara komma dit 3 gånger till nu faktiskt om man tänker efter. Jag menar imorgon (första gången) så kommer vi säkert bara städa eller nått ^^ På torsdag är det grönan med klassen och på fredag är vi lediga. Måndagen är vi lediga också , tror jag för sen är det balen på kvällen (andra gången) och sen är vi lediga på tisdagen  sen på onsdagen så slutar vi !!! (tredje gången)
Så kommer bara dit 3 gånger till.

Ska sova nu , har inte mycket att göra men vi ses imorgon !! Puss på er <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken/vilka linjer och vilken/vilka skolor har du sökt?

2010-06-02 @ 11:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0