Snyggt ! ^^

Äntligen har man satt sig ner efter en grymt härlig dag på stranden! Har fått värsta randen på ryggen , kan visa sen längre ner  ;D
Hoppas ni har lika toppen bra väder hemma i Stockholm! Och imorgon ska vi få ännu varmare än idag, GREAT!!! Så himla skönt, det blir nog brunnen imorgon me, eller jag hoppas de i alla fall!


Skiit snyggt, verkligen .. Haha , det ska solas bort imorgon! Och JA den är redigerad , men det var för att man skulle se det bättre! :) Och är inte röd, det ser ut så på bilden bara ;)

Nu ska jag pyssla om mitt ansikte lite nu och så för jag blir så torr av klor, jobbigt -.- ^^ hehe
Men vi hörs senare, pöss på er <333

Kommentarer
Postat av: Simon

du kör inte topless?? ;-)

2010-07-08 @ 19:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0