Ska träffa **** :$

Tjaah!

Jag fattar inte hur jag kan vara så trött asså.. Det är galet, kommer ta ett tag att ta igen de. *suck* Men vad gör man?
Tog en snabbis förbi solariet efter jag hade varit på biltema med pappa och sen träffade jag Jolle och Mickis en stund drog hem för att jag höll på att decka hos Mickis, är så trött. Jag är så trött att jag mår illa :/ Inte bra..
Imorgon ska jag till Skanstull och fira mina farmor och sen ska jag förbi Farsta en snabbis med Jolle och sen på kvällen ska jag träffa **** ;) Riktigt mys, längtar som fan älskling!!! <33333

Ska kolla lite på datan sen blir det film och sova, skriver mer imorgon puss <33


Färgar håret till denna färg någon dag den här veckan! ;)

Kommentarer
Postat av: Ivan ;)

Fint!

2010-07-26 @ 14:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0