Saknar dig Jolle !! <3333

Inte hunnit skriva idag. Men jag har i alla fall varit här hemma i stugan för det mesta idag myspys :) Har oljat våran brygga och hämtat båten ! Så ska få lite pengar som jag ska ha till Tossia tomörrow :D 
För er som inte vet vad det är så är det en blandning av tivoli och marknad, dom säljer super fina saker så ska dit imorgon och handla lite granna !

Var även inne idag men köpte inget idag för vi skulle kolla lite så att man inte köper upp alla pengar så hittar man något bättre, det är så surt när sånt händer ! 
Men konstigt nog är jag sjukt trött just nu.. Men det är nog för att jag inte får sova -.- Aja , ska fixa mig för sängen nu så vi hörs imorgon puss <333



Saknar mitt hår och Jolle gmn, vi MÅSTE ses direkt när jag/du kommer hem !!!<3333


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-09 @ 23:24:25
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0