Otroligt varmt!

Hejhej!

Fullt upp hela dagen igen med super fint väder! :D Imorse blev det bara upp och käka frulle och sen drog vi till brunnen, så låg i solen och badade en massa, mest bad idag faktiskt. För det har varit helt otroligt varmt idag, i alla fall i lilla Ronneby! Har blivit brunare igen. Super! Me like :D
Sa juh att jag skulle in till Tossia idag också, gjorde av med 300kr. Ångrar nu att jag inte sparade dom, lite lagom till att jag kom hem -.- Typiskt mig men vad gör man? ;) Kommer upp med bilder om en liten stund när jag kan byta dator :)

Vi får se vad som händer imorgon, men som sagt troligen det gamla vanliga ^^ Ha en trevlig kväll, pöss <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ser din drömkille ut? utsendee mässigt alltså.

2010-07-10 @ 23:25:44
Postat av: D

Galet söt (a)

2010-07-11 @ 16:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0