Legat i sängen halva dan

Hejhej !

Förlåt för den oerhört dåliga uppdateringen igen. Men har inte mått bra idag, började må skit dåligt under dan, inte kul.. Så fick ställa in med älskling idag :( BUHU!! Så det blir att träffa honom när jag mår bättre :/ <33
Hade tänkt åka till Farsta också men så blev det inte heller .. :( Så har legat i sängen sen klockan 4, har inte orkat gå upp förän nu liksom, kul att bli sjuk när man precis kommer hem ifrån att ha varit borta i 4 veckor -.-

Imorgon ska jag ta det lugnt hela dagen, kanske försöka komma ut lite och röra på mig, det är alltid bra :) Vill inte sita och deppa på rummet lix ^^ Måste bli på lite bra hu,ör nu känner jag så ska beställa hem lite grejjer nu, hare gött så skriver jag någon gång snart !!

Puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0