Joss tipsar

Mitt hår har varit väldigt slitet ända sen jag började färga sönder de vilket jag ångrar djup nu.. För mitt hår ville inte vxa ut förut för topparna var helt plastiga och risiga as hell. Så var juh tvungen att klippa av de remember? Men nu är de som det är, och kan juh inte få de ogjort så tänkte tipsa om bra Shampoo och Balsam + Hårinpackning för färgat och slitet hår.


Dom här har jag använt de här Shampoot och Balsamet sen 3 veckor tillbaka. Dom funkar hur bra som helst! Mitt hår var helt hårt och de låstnade massa hår när jag duschade och de gick av i topparna hela tiden, inte kul alls .. Men efter att jag började använda mig av de här producterna så har det blivit mycket bättre och de har växt ut en hel de!

Sen finns det en hårinpackning som tillhör den här "serien" som också är super! Använder den varannan gång jag tvättar håret och det blir jätte lent och glansigt och håret känns jätte friskt och det luktar även skit gott!


Det var mitt tips för den här gången, hoppas ni gillar de! Pöss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0