Joss tipsar !

Har hittat en super produkt på Apoteket idag. Haha tro de eller ej men den är super!
Det är alltså en Body lotion med glitter i, så man skiner i solen och ser lite extra solbränd ut! Super! Jag älskar juh att vara brun så jag älskar den här saken!

Så här ser den alltså ut och den hittar du på Apoteket för 59,90:- Inga stora pengar direkt ;)



Bild tagen för ett tag sen när jag låg och solade, men den randen ska bli starkare !! Imorgon ska jag sola hela dagen har jag bestämt :) Och om ni är som mig och älskar att sola och vara bruna under sommaren (eller kanske hela tiden?) så har jag ett till tips till er. Blanda vatten och salt i en flaska och "smörja" in på kroppen, då blir man brun lättare ;) Så lycka till med erat solande så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0