Inte länge jag var hemma..

Godkväll !

Har precis kunnat lägga mig i sängen efter att packande, *pust*
Drog ju och träffade Matteh idag, super mys, vi har alltid lika kul! Vi låg på berget nere vid mig hela dagen och sen badade vi lite :D Sen blev det lite kyligt såvi drog hem till mig och solade istället (det blåste så mycket vid vattnet) och sen kollade vi film thihi

Känns lite knas att jag kom hem imorse och mellan kl. 12:00 och 14:00 så ska jag åka till landet. Inte länge jag var hemma, men nu kommer jag kunna uppdatera bloggen i alla fall för datan ska me! Bra va? Kommer en massa fina bilder då, ska ta med mig kameran ÖVERALLT, då blir det juh inte bara text, för det blir såååå tråkigt?! :P
Men bilder från Gotland kommer i ett annat inlägg, pöss <33 Godnatt så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0