"I belong to me, I don't belong to you"

Sluta försöka kontrollera mig eller vad jag gör. Du gjorde ditt val, vilket var att fullständigt
skita i mig men ändå ALLTID ha koll på vad jag gör och inte. Så fort det inte passar dig ska du göra
allt för att bli sedd och hörd. Du gör allt för att veta vad som händer. Du gör allt för att
förstöra eller vara så irriterande du bara kan för att få min uppmärksamhet. Allt fokus
ska vara på dig. Men när jag vill prata med dig så är du helt ointresserad och bryr dig inte ett dugg.
Men när du vill prata med mig använder du dina kompisar för att jag inte ska få veta att du faktiskt vill prata med mig och att du faktiskt BRYR DIG OM MIG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0