Hemma imorgon!

Hejhej!

Har precis vaknat från att ha sovit i två timmar, snacka om att jag sover för lite, brukar ALDRIG kunna sova på dagen .. Jag menar allvar, fick typ ångest förut när jag försökte sova förut på dagarna och kunde inte sova. Fast det kanske beror på att jag brukar sova ganska bra, för är aldrig sådär aptrött så att man bara vill gå och lägga sig, det blir mer flumtrött och flummar runt i skolan när man går upp vid 7 liksom ^^ haha

Det ska bli så jävla f*tt skönt att komma hem imorgon.. Det första jag seriöst kommer göra att att gå på toa och sätta mig på bussen och åka in till Skogås och träffa älsklings Jolle! Om jag inte kommer hem mitt i natten men det tror jag inte med tanke på att vi ska åka direkt efter frukosten imorgon, dvs TIDIGT ^^ Seriöst skulle kunna gå upp 5 på morgonen för att komma hem .. Heh
Ska städa lite nu , hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0