HATAR att städa men ÄLSKAR när det är städat

Hejhej!

Har så tråkigt att jag håller på att dö.. Allvarligt, har suttit hemma hela dagen med förhoppningar om att träffa **** men de sket sig pga vädret så vad säger man? Det är väl en dag imorgon också. :) Tur de.
Kanske ska plocka undan lite i mitt rum så det inte blir sådär stökigt igen. Asså en sak jag har tänkt på är att jag ÄLSKAR när det är städat men jag hatar att städa, så det är lite knepigt där :o , men ska testa en grejj som min kompis mamma tipsade om. Att så fort man tagit fram något och är färdig med de så tar man bort de, PERFEKT! Tack för tipset! Kram <3

Vi får se hur jag klarar de! Önska mig lycka till ;) heh

Ska ringa runt lite nu och se vad alla gör, ha en bra kväll <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0