Haninge med Joss + Bad med grabbarna

Hejhej !

Kom nyss hem från att ha badat med grabbarna från igår :) Kulkul, simmade över till andra sidan och satt i solen. Skit awesome!
Träffade Joss idag i Haninge, det var skiit kul ! Tack för underbar dag igen gumman även fast du mest fick springa runt i alla affärer om och om igen, hoppas du inte tyckte jag var jobbig!! ^^ Köpte enny tröja också, den jag har på mig på bildera :


Haha ! Skiit snygga bilder verkligen ;) Men allt för er mina UNDERBARA läsare :* <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

ojj, fan gå runt med spetts trosor sådär... lite slampigt!

2010-07-28 @ 23:48:56
Postat av: Anonym

.

2010-07-29 @ 17:53:07
Postat av: Anonym

Klagar inte på att se henne i spetts...

2010-08-22 @ 15:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0