Godnatt sötisar!

Är skit trött efter idag verkligen. Vaknade upp kvart i sex med veckans jävla mensvärk, INTE kul!! :( Satt fan och grina efter en timmes varm dusch, herregud, trodde fan mina ben skulle låssna från kroppen.. Eftersom att jag har en gammal muskelskada i rygg/rumpa så får jag super ont där näär jag har mensvärk så det är inge kul. Jag rekommenderar inte er att skada er i ryggen tjejer ;)

Skit i de nu ^^ Kanske bjuder på videoinlägg imorgon om ni har tur! Eftersom att jag fick MÅNGA förfrågningar om de för ett tag sen, så tänkte bjuda på de, vad sägs om de?
Men tänkte säga godnatt med det här inlägget så vi hörs imorgon, godnatt :) <333



Kvällens outfit (gammal bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0