En dag med favvo Jossan <3 Miss U

Tjaah !

Äntligen mår jag bra igen! Vaknade tidigt imorse, vid typ 9 elr nått sånt dära. Vid typ 1 drog jag till Haninge med Vican och Eve, mys, det var så länge sen jag träffa dom :O En månad sen exakt igår, hehe. Sen kom min favvo tjej som jag inte träffat sen Maj typ, har saknat dig grymt mkt gmn!! Så har spenderat resten av dagen med henne :D Vi hade super kul! Först shoppa jag lite med alla tjejerna på H&M och bilder på de kommer upp senare, och sen var vi(jag och Joss) hemma hos mig och kollade film och färgade mitt hår, det blev jätte bra, är verkligen nöjd! Känns som att det här är min färg lix ^^ haha

Här är lite bilder från när vi hade varit på Coop :


Det där ser juh bra ut, HÖHÖ

Haha japp, de va de ;) Det var min dag de, hoppas ni också haft en riktigt bra dag ! Vi fick till och me lite solsken idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0