Efter en dag på Brunnen

Hejhej alla efter en super kul dag på Brunnen!

Har inte gjort mycket mer idag än att ha varit på Brunnen och badat och varit och handlat lite på willy:s
Tog faktisk massa knasiga bilder idag men bjuder bara på dom bästa annars blir det en massa bilder att komma me ;)



Min bror och min katt


Jag i bilen, osminkad !


Haha jag dök, men nästan halva jag är redan i vattnet ^^


Haha pappa, Robin(kusin), min syrra, min morbror och jag. Suddade mitt ansikte för jag gör värsta minen xD


Min syrra dyker


HAHA! Men vad säger man, det handlar om att bjuda på sig själv ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

eyy hallå va kom du in på för linje nu då?

2010-07-14 @ 19:15:03
Postat av: Anonym

Varför lägger du inte upp någon bild på dig i bikini eller något ? vill se hur din kropp ser ut nu efter hårdträningen :)

2010-07-14 @ 21:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0