De jag köpte igår + Ny städat rum

Tog även en sväng förbi willy:s också för min syrra behövde lämna tillbaka pengar till någons pappa för att han hade bjudit på kinaresaurang (/restaurant? alla säger olika).. Och mamma är inte hemma så hon skulle låna av mig, så nu är mamma skyldig mig 160 spänn lix :O heh, men ska få tillbaka de ikväll. 
Tyckte jag var riktigt duktig som inte köpte något när jagvar där, brukar ALLTID göra dei stort sätt, om jag har pengar såklart. Men det blir typ alltid "hmm, va gott med godis, jag köper lite medan jag ändå är här" så slutar de med att man köper på tok för mycket och sen ångrar man sig när man ätit upp ^^ haha, någon som känner igen sig?



Silvriga/svarta örhängen H&M 19:50:-
Svarta spets leggins H&M 129:-


Kommentarer
Postat av: Anonym

idag är det väl bra väder? då kan du lägga in bikinibilder ! :)

2010-07-27 @ 15:24:58
Postat av: fanny

vilket fint rum du har!:)

2011-02-26 @ 19:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0