Dålig uppdatering igår ..

Tjaah!

Den dåliga uppdateringen igår beror på att jag inte var hemma under dagen och sen fixade jag mig och drog te Skogås och fick äntligen träffa älsk <33 Så härligt, det var så sjukt länge sen..
Men kan berätta lite med om vad jag gjorde. Första fixade jag juh mitt rum? Sen fixade jag mig och drog ut med Jolle till Haninge, köpte en ny tröja som ni ska få se sen. Lite senare efter jag hade ätit så drog jag till Skogås och mötte upp grabbarna från valborg sen chilla vi lite hos mig tills Jolle kom och då drog vi och bada. Det var riktigt skönt.. tills man kom upp ^^ Fan va det blåste asså -.-

Efter de va vi bara hemma hos mig och lyssnade på musik och låg och mös i sängen. På tal om min säng.. Så är det något som fattas till sänggaveln så madrassen åkte ner, så sängen ligger hela snett, inte skönt alls.. Men ska fixa de idag :) Hoppas jag .. Aja ska kolla lite tv nu, skriver mer sen

Puss på länge <33 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0