Brunnsbadet idag!

Godmorgon för er som är vakna vid den här tiden!

Vaknade jätte tidigt idag och kunde inte somna om *suck* , tror jag vaknade runt halv 8 eller nått sånt.. Inte kul!
Men i alla fall så lyser solen och det är varmt redan nu trots att klockan är så lite som den är. Vilket betyder att jag åker in till stan idag och badar. Har kamran med också så ni vet ;) Bjuder på bilder om det blir några bra!

Hit ska vi i alla fall åka, Ronnebys brunnsbad :


Ingen bra bild men så ska det se ut i alla fall, förra året såg de inte ut sådär så vi får väl se hur kul de där blir.. ^^ Kommer nog mest ligga och sola , heh (a) <333
Men eftersom att min familj är så morgonpigg så ska jag göra frukost ;) Puss på er, ha en toppen bra dag !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0