"vad smal du har blivit Josefin :)"

Heej alla söta ! Skrev aldrig igår för jag hade nt tid helt enkelt :) först var jag med älsklingen efter skolan och det var mysigare än någonsin :D <3333 sen fick jag städa lite i köket när han hade dragit för vi håller ju som sagt på att bygga ut så vi ska sälja vårat gamla kök så det skulle komma någon och titta på det :) , efter de drog jag te gymmet , känner mig så himla duktigt , jag har gått ner 4 kilo på ca. 1,5 vecka :o och tappat många cm på både ben och mage *stolt* .. ^^
Fick höra de idah av min engelska lärare "Vad smal du har blivit Josefin :)"    HAHAH xD

Har fan blivit smalare .. :o
OBS! Är INTE naken .. Även om det ser ut så :p

Idah har jag varit i farsta med Mickis :D , det var riktigt mys och jag kom typ precis hem och nu var det tänkt att ag skulle plugga men det går nt eftersom att jag nt hittar papprerna som jag skulle ha med frågor .. Och arbetet ska vara inne på fredag och jag har nt ens börjat , så jag kommer få ett helvete imorgon .. Jippie ! -.-

Aja , ska höra med någon ifall dom kan skicka dom te mig , pöss !! <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg, du drar ju in magen och det syns att du gör det gumman! DU kan knappt andas på bilden`ser det ut som:O

2010-08-27 @ 22:06:41
Postat av: Anonym

omg, du drar ju in magen och det syns att du gör det gumman! DU kan knappt andas på bilden`ser det ut som:O

2010-08-27 @ 22:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0