*stolt*

Tjaah !! Torsdagar är min favorit dag från och me nu :) (i skolan asså) , så himla lugnt hela tiden och man slutar TIDIGT , de gillar vi visst ?
Iadh hade jag No prov på "livets utveckling" lr vad det hette ^^ , jag trodde att de skulle gå åt skogen , men jag tyckte de gick ganska bra , svarade faktiskt på alla frågor UTOM 2 :p , första gången de gått så bra på ett No prov , säkert tack vare att jag jag fått ny lärare lr rättare sagt lärARE.. Asså ibland kan jag faktiskt tycka att No e kul ? :o Konstigt nog .. Men iaf , ska nog satsa på att få MVG på de , det enda som fattas nu är att skriva en uppsats om Charles Darwin , nt så svårt (hoppas jag) hehe..
Jag tkr faktiskt att jag har varit jätte duktigt och tagit hem 2 mappar idah , har suttit och pluggat fram tills nu och ända sen jag kom hem och det var vid 12 , vilket innebär att jag pluggat i 2 TIMMAR , känner mig stolt över mig själv :)
Men nu har jag faktiskt igen aning om vad jag ska göra .. Någon som e sugen på att träffa mig ? För idah blir det tyvär ingen träning igen "/ , har fortfarande ont i handleden men det är faktiskt bättre , men det är nog tack vare att min älskade mamma fixade en handleds grejj te mig :D så tack till henne !!

På måndag är det matte-prov i procen , spännande jag är verkligen JÄTTE DÅLIG på just procent , men har tagit med matten hem så ska plugga på de imorgon , tror nt de blir mer idah faktiskt e riktigt trött nu .. Ska vila lite och försöka komma iväg te gymmet :)

Hör av er puss och kram ! <3


(hih långt inlägg idah)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0