Min nya klädstil dåra ;D

Tjaah ! Skit najjs dag idah faktiskt ;) kanske nt så najjs lektioner då , var skiit trött men det är man väl alltid visst ? Min gulligaste nallebjörn blev rena motsatsen idah .. han va jätte dum faktiskt !! :o Typ tryckte upp mig mot väggen och lät nt mig gå på skiit länge , till slut gjorde jag en "liten" repa i lacken på han så han släppte mig :D haha girl power ! ;) <33
Efter skolan kom älskling hem te mig och vi hade skit kul tills båda tog slocknade i sängen ^^ jobbig dag i skolan idah och båda hade huvudvärk så det var riktigt mys att ligga och sova i hans famn :)

Asså jag har ju nämnt till framförallt mina kompisar att jag vill hitta en ny klädstil som skulle passa mig och jag tror att jag har hittat den ! :D <33
Lite bilder :) Dock inte så bra , men min nya mobil har gått sönder :( så jag fick ta min gamla och jag hittar itne sladden te min kamera så det får bli dom här :




Som sagt inga bra bilder (a) , men men ska fixa lite nya kläder så jag kan börja med det här , har alltid tyckt att det där är snyggt , vet nt varför jag nt började med det tidigare menmen ^^ hahah <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0