Massa bra på en och samma dag !

Hejhej alla ! Hahah massa bra på en och samma dag :D Känner mig riktigt på topp idah asså !
Först gick dan ovanligt snabby i skolan av nåon anledning ? Sen drog jag te Jordbro för att träffa en gammal badmintonkompis och spela badminton med henne för hon har nt spelat på jätte länge ;) Det var skiit kul hih .. Sen när jag kom hem så gick jag upp te mitt nya rum och tittade , och yes ÄNTLIGEN är det färdigt !! Nu är det bara tapeter och golv kvar ;D Längtar tills jag kan börja fixa !!
Sen har mitt internet börjat funka så nu kan jag blogga hur mkt som helst , fast det kommer jag säkert nt hinna me ändå ^^ haha men ska uppdatera så mkt jag kan allihopa ! :*

Pöss älskar er alla :D <333


Mitt nya rum , är dock större än vad det ser ut på bilden ^^ och det är nt så vackert just nu , men som sagt ska fixa det och de ser jag fram emot :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0