Knaas :D

Heej !! Hih , hände inge speciellt idah i skolan det vara bara som vanligt :) Men däremot efter skolan så ville min kompis Victoria att jag skulle hänga me och hämta hennes brorsa så det gjorde jag. Först när vi kom dit var det ett helvete att hitta vart han va någonstans och sen när vi äntligen hittade de så hälsade jag på min brorsa (dom går i samma klass) och när vi står i dörren så fräser läraren på oss bah "Vad vill ni då?!"  Man bah chilla .. ? -.- Vican bah : Jag ska hämta wiliam och hon bah : Men han slutar 13:10 och lät typ skiit irriteard :S Jävla pms kärringar asså -.-
Sen satt vi och vänta på honom och sen när dom slutade kom typ alla klassens tjejer och bah : Vem e du ? te mig och sen berättade jag att jag var Charlies syrra och blablabla .. Asså tror dom stog och babblade i typ 20 minuter , det tog aldrig stopp , små ungar asså ^^
Sen när vi skulle gå tog vi en lite lustig väg hem :p men det var skiit kul , fick massa minnen tbx från den vägen , asså de e mitt i skogen och det är bara uppförsbackar ! :p haha Lite bilder kommer (bara flumm , men det bjuder vi på :p )


Hih , vickii sötnuus och sötis Nathalie !! :D


Hahah , asså klockren bild :p Wiliam står och hoppar i bakgrunden
och Nathalie är påväg att stoppa ner ansiktet i snön och sen kommer
jag in där på nån vänster xD haha

Pöss , älskar alla !! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0