Hunnit med mkt idah !

Hej allihopa ! Idah har jag hunnit med en hel del :) Först åkte jag te Järfälla med pappa och min farbror och tävlade, det gick väl sådär :p sen drog jag me famlijen te Sandsborg och firade pappas mormor som fyller 90 idah , ett stort grattis te henne !! :D <33 Asså världens skönaste 90 årig asså ;D
Efter de drog jag hem å duschade sen åkte vi te mina kusiner för min yngasta kusin fyller 11 så ett stort grattis te honom också !! :D <33

Just nu sitter jag och försöker bli klar med mitt so arbete som nt går så jätte bra :p :( menmen , måste fortsätta med de nu :o

Imorgon har jag inget för mig ifall någon vill hitta på nått kul ? Pöss <333

Kommentarer
Postat av: sagahusberg

hej, nu är du med och tävlir i min blogg. lycka till (a) säg till alla att dom ska rösta på just din blogg nu nu nu ! puss

2010-01-17 @ 14:50:32
URL: http://sagahusberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0