Hon som vill ha sommar NU !

Shoo alla sötnosar !! Asså gud vilken träningensvärk jag har , i ryggen dessutom jobbigt.. Men det känns absolut som att det är värt de , gjorde en riktigt bra match igår som sagt och det är värt att ah träningsvärk då , visst ?

Idah har jag varit i Skanstull och firat min syster , vi kunde nt vara hemma pga att det ser ut som det gör just nu .. Menmen , ikväll kanske jag ska åka och kolla på tapeter med mamma om jag nt hittar på något annat :) Annars blire imorgon när Simon åkt hem :) Vet nt riktigt vad jag ska hitta på nu men jag hittar nog på något roligt lr vad säger ni ? ;) Blir nog att ligga i sängen med te och massor av täcken eftersom att det har blivit så fruktansvärt kallt igen ?! :o  

Puss på alla !! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0