2:a plats ! :D

Heej ! Skulle ha bloggat tidigare idah men det gick nt för att hemsidan nt funkade .. ? Men iaf idah har jag spelat match i Järfälla , det var skiiiiit kul !! Det gick verkligen skiit bra även fast jag var skadad :o , jag kom 2:a ! Grattis till mig :D , nej men jag e jätte nöjd , spelade en av dom bästa matcherna i hela mitt liv idah också :) Nog om de ..
När jag kom hem så hjälpte jag mamma med att sätta ihop de nya köket , asså äntligen börjar det komma mot sitt slut .. Är trött på att det ser ut som en sopstation här hemma :o Menmen , asså jag måste hitta tapeter till mitt rum nu vill ha något med brunt , kan någon hjälpa mig att komma med förslag ?! :D

Efter de så satt jag och kollade på film med min lille bror :D , haha riktigt kul , han e så gullig han frågade hela vad som skulle hända , såå söt :D
Min lilla syster fyllde år igår så imorgon ska vi fira henne ! Riktigt mys , och om jag hinner så kanske jag pyser iväg och träffar älskling <333!

Nu ska jag kolla tv , pöss <33

Kommentarer
Postat av: felicia

Fan vad bra älskar dig syrra <333

2010-02-01 @ 18:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0