seg startad

Hejhej ! Det vart en segstart på mig idah :o spelade verkligen jätte dåligt första matchen men tror att det var för att jag fuskade med uppvärmningen ^^ Andra matchen gick mkt bättre , första settet gick hufsat 21-19 , andra matchen gick åt skogen och då trodde jag verkligen var kört jag menar jag fick 8 poäng -.- Sen sista settet gick skit bra ! Då blev det 21-17 och tjejen jag mötte har jag mtt 3 gånger och har förlorat 3 settare varje gång så tog min revanch idah !

Imorgon blir det upp tidigt , snark -.- menmen kul ändå ! Ska möta en kista tjej men hon tror typ att hon har åkt ut så jag hoppas att dom nt får tag på henne så att jag slipper möta henne :p haha ^^
Senare blir det dubbel med henne jag vann över , det ska bli riktigt spännande eftersom att vi är så jämna ! Men vi hörs imorgon , måste dushca och gå och sova nu så att jag orkar komma upp imorgon 

Gonatt // Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0