joss tipsar

Ugs + mjukis = FUUULT

Haha var bara tvungen att tipsa om en grejj innan jag går och lägger mig :) Ni som använder ugs lr stövlar av något slag sluta använda mjukis när ni har stövlar då, det är verkligen nt fint det ser rent ut sagt förjävligt ut. Nu finns det ju dom som har lite stil iaf som vet att man nt kan ha stövlar och mjukis på sig och nt använder de så ett +++ till er ! jag kan erkänna att jag faktiskt har haft så en gång men det var för att klockan var typ 10 på morgonen och jag skulle dra te Linn för vi skulle dra iväg senare och hon var ledsen så jag drog dit fort som fan utan att byta om, så drog bara ner lite kläder i väskan och drog så det var inget jag valde att ha på mig :) Men som sagt det är INTE fint, ett tips bara

Puss på er // Josefin

Kommentarer
Postat av: emelie

haha folk får ju ha vad dom vill men som sagt, fult som du sa.

tänker på den dära tjejen i skolan, u know?

tjocka med ''högklackat'' och mjukis hahaha xD<3

2010-02-23 @ 23:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0