jag e så duktig

Shoo bloggen , har precis byggt klart alla skåpen i köket , allderles själv :d , de ni ;)
Ikväll ska jag bara sitta hemma och chilla , riktigt skönt måste vila upp mig te skolan imorgon har ju nationella på tisdag , måste vara riktigt uppvilad då !! Lr vad säger ni ? <33 MVG på nationella ska det bli , iaf i svenska , enda ämnet jag kan ha lite förhoppningar på (a)

Här e lite bilder på köket :


Det började med att mamma ville att jag skulle hjälpa henne , men sen skulle hon iväg så jag gjorde resten själv ;)



Min syrra tyckte att hon skulle få vara me på bilden bara för att hon gjorde mig sällskap ^^

----------------------------------------------------------------------------------

Tyvär så kommer jag nt kunna börja tapetsera förens , troligen imorgon för att pappa vill måla taket en gång till , menmen :) det blir nog jätte bra , puss på er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0