Uppe med tuppen

Godmorgon, igen.. Hehe
Är verkligen uppe med tuppen denna iskalla söndagsmorgon, känner på mig hur äkligt j*vla kallt det kommer vara att gå ut. Det är liksom värsta snöstormen ute? .. Aja , gick upp lite tidigt fast jag egentligen inte behövde. Skulle egentligen ha åkt 9 men får skjuts nu, härligt va? Hann aldrig fråga igår eftersom att alla sov när jag kom hem ^^ Var förresten hos Alex i Rågsved hela kvällen igår, det blev lite väl sent också med tanke på att jag behövde gå upp nu.. men det var det absolut värt!! Kommer sakna han, träffar inte honom så ofta :/ <3
Men ska sova lite till nu så hörs vi när jag kommer hem och slutar senast 6, puss på er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0