Nyfärgat hår :)

Hejhej!!
Var inte hemma på hela dagen igår så hann aldrig skriva någonting.
Just nu sitter jag med en handduk på huvudet, för att jag nyss har färgat håret. Ska snart föna och fixa de :)
Idag har jag spenderat dagen i Farsta med Jolle och sen drog vi hem till mig och gjorde Pizza med Linn, myspys :) Just nu är Jolle och Linn på rymmen för att köpa mera läsk för att en flaska räckte inte, HEHE.. Igår så var jag på praoen, och fy faaaan va segt de gick ! Satt mest ner hela dagen för att det var fullbokat på spat, men fick i alla fall gå hem tidigare, som tur var. Efter de drog jag direkt hem till Linnoch hälsade på hennes underbara katter, sjukt söta! Och sen kom Jolle lite senare och då kollade vi på film. Det var kortfattat om igår och idag, ska börja fixa håret nu så det är klart när dom kommer. Puss puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0