Min kväll + dagens planer

Hej!!
Vaknade runt halv 11 idag, kunde inte somna om så gick upp och åt frukost med mamma för en gångs skull. Äter alltid frukost ensam. Hehe. Inte mitt fel att alla här hemma vaknar vid 9 och inte jag ^^
Skit samma. Kvällen igår skulle ju ha spenderats hos Sebbe, men vi hamnade i Skogås istället och hämtade Linn sen drog vi hem till mig. Vi satt bara och snackade och sen gick vi me Sebbe en bit hem :) Det var min kväll de. Just nu sitter jag och väntar på mamma som är och köper ny tv med pappa. Vi ska åka till Farsta och kolla lite kläder till nyår och förhoppningvis får jag med mig något hem! Puss så länge
Funderar på att åka och sola imorgon så att man ser fräsh ut på fredag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0