Inte haft tid!

Hejhej!!
Asså har haft fullt upp sen i onsdags så har inte hunnit blogga någonting alls!! :(
Men nu är jag här igen :D heheh täkte visa vad jag fick när jag fyllde år och berätta lite om vad jag har gjort (inte för att jag gjort något märkvärdigt men det har tagt mycket tid! Kommer i annat inlägg)
Det här fick jag:
Jätte gullig text och bild min lillebror gjort till miig!!
1. Navelsmycke, sen fick jag ett pressentkort så att jag kunde gå och pierca mig av mamma och pappa
2. Blondinbellas bok "Egoboost!" av mamma och pappa
3. Body lotion, sen var det med en tvättsvamp och duschcream men de står i duschen ^^ av lillebror
4. Knästrumpor av lillasyster
Resultatet:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0