Gick hem tidigare

Hejhej!!
Gick faktisk hem tidiagre från jobbet idag, vet inte riktigt vad som hände men bara helt plötsligt började jag få skit ont i kroppen och började frysa och må illa.. Hmm så var hemma vid typ 4 och då somnade jag på en gång typ ^^ haha sen gick jag bara upp för att äta vid kanske halv 6 och sen gick jag och sov till halv 9. Fattar inte hur jag kan sova så mycket, för jag menar förut sov jag typ ingenting? Kunde vakna vid 9 och inte kunna somna om även fast jag varit uppe till typ 3.. Men nu sover jag typ halva dan och ändå kan jag sova middag när jag kommer hem, knas asså.. Men vafan, det är ju grymt skönt att sova så ska inte klaga :D <3
Resten av kvällen har jag pluggat faktiskt, men ska göra de sista imorgon för jag börjar få huvudvärk. Dessutom har jag ju skola imorgon, vilket känns riktigt onödigt. Vi ska typ käka julbord och köra nån lek med klassen och sen gå hem. Samma sak på tisdag ungefär skulle jag tro. Men men, ska sova nu. Igen.. Hehe :$ Så hörs vi imorogn
KYSS <3


Kommentarer
Postat av: Ruddi

snygg ! <3

2010-12-22 @ 12:46:10
URL: http://ruddi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0