Första jobbdagen avklarad

Hejhej!!
Första dagen på jobbet avklarad. Det var faktiskt helt okej. Det var inte jätte roligt men det var ändå inte tråkigt liksom, det blir skit bra! Hoppas jag får mera timmar jag kan jobba på så att man drar in mera caaaaash!! Hahah, men det var i alla fall jätte trevligt. Stog med älskling Jolle hela dagen och vek kartonger, räknade vykort och delade upp dom och sen fick vi packa julkort. Det var nog det roigaste, för man fick liksom.. äääh vet inte det var de som var roligast i alla fall ^^ haha
Aa, imorgon fyller man år då. Shiit va tiden går fort. Det känns som att det var typ igår som jag hade fest med alla underbara vänner jag har och firade mig. Men det är ju fan 1 år sen. Som tur i oturen så har jag ont i hvudet, så kommer kunna somna lätt idag och ska nog gå och göra de om en timma. Brukar alltid ha så svårt att sova innan min födelsedag, när vi ska fira mig med släkten och innan julafton. Vet inte varför, känner mig som ett barn igen liksom :p haha Men ska faktiskt gå upp och ta bort sminket nu och läsa lite. Ha det gött!! :* <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0