Fixa naglarna!

Hejhej på er !!
Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, har typ varit och solat och köpte lite små saker till imorgon. Ögonskugga, strumpbyxor och örhängen :) Det är väl typ de jag har gjort.. ^^ hehe. Det jobbiga med dt hela var att jag fick stå och vänta på bussen som var 25 minuter försenad.. Plus att det var skit kallt så mina fingrar var is när jag kom på bussen och sen när jag kom hem var det desamma, bussen var också sen dock inte lika länge men den var sen.. ^^ Hatar när bussen är sen mer än 5 minuter :p Fast på sommaren är det skit samma för då ka man ju sitta i solen och mysa tills bussen kommer och då känns 20 minuter inte lika länge som det gör på vintern *blink*
Men nu ska jag börja fixa mina naglar och så för jag kommer inte hinna me det imorgon eftersom vi ska vara hos mina kusiner klockan 2. Visar er sen :* KYSS <33

Hehe, julafton för typ 3-4 år sen ^^ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0