Dom senaste dagarna

Jaa, asså dom senaste dagarna har jag först i onsdags spenderat hemma med min familj och min mormor som kom över och grattade mig sen på torsdagen hade jag lång skoldag och och sen jobbade jag till 8 och var hemma vid 9 sen kollade jag tv. Igår hade jag faktiskt kunnat blogga för jag var ledig, men jag läste hela dagen och var helt fast i boken (för en gångs skull, läser ALDRIG) men kände att jag måste börja läsa boken nu eftersom att den ska vara klar om en vecka typ ^^ Aja, sen på kvällen drog jag på bio med morsan, vi kollade på Harry Potter. Hehe. Men den var fakiskt bra men det jobbiga var att den nästan var 3 timmar lång.. haha men men i och för sig så gjorde de inge ^^ haha men nu ska jag käka lite lunch och kolla film. Ha det bra!! :*
Bilder från när jag fyllde år förre året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0