Dag 5 - Min dag

Det var då allt typiskt att den här skulle komma just idag då, när jag inte har gjort något alls intressant. Kan börja med att avslöja att jag faktiskt gick upp självmant halv 11 idag. Gick ner och åt frulle framför nått ointressant tv program som pappa kollade på. Lite senare snackade jag med mamma lite om gårdagen, om filmerna vi kollade på. Ena var faktiskt hemsk. Senare hörde jag av min till Jossan och kollade ifall jag lunde komma över så jag drog till henne vid typ 3. Hemma hos henne gjorde vi inte så mycket, typ pluggade lite och lyssnade musik och snacka, inte mer med de liksom. Senare drog jag till Linn och chilla bara.

Intressant dag va? Nej, inte alls .. Haha aja skiit samma. Då var den gjord, rätt onödig men i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0