Dag 01 - Om mig

Jaha, då var det väl bara att sätta igång då.
Det här kommer var svårt men men. Jag föddes i alla fall den 8 December 1994 på Karolinska sjukhuset i Solna. Som liten bodde jag i Kälvesta/Vällingby, men flyttade därifrån när jag var 7 år på grund av radon, hög UV strålning. Våret område var mycket utsatt för de vilket är mycket farligt, så vi fick sätta in massa fläcktar och grejjer i huset vilket gjorde att jag blev jätte sjuk. Jag var mycket alldergisk mot pollen då, och fläcktarna gjorde att det kom in jätte mycket pollen i huset vilket ledde till att jag blev jätte sjuk hela tiden och var aldrig i skolan. Nog om de.
Vi hamnade i alla fall i Länna/Skogås  när vi flyttade. Gick i skolan i Sjötorpsskolan, sen Vretskolan. Just nu går jag första året i gymnasiet och jag går Omvårdnad med inriktning SPA, friskvård och hälsa på Plus Gymnasiet. Toppen skola ska jag säga, för er som är födda 1995 eller ska börja gymnasiet nästa höst så har vi öppet hus imorgon 2 December och 9 December för er som är intresserade.
Mer info HÄR.
När de gäller fritid och sånt så har jag tränat badminton sen jag gick i 4:an, från en början spelade jag mest för att det var kul men det utvecklades efter 1-2 år och jag började tävla ganska intensivt, och det gick rätt bra för mig. Den här terminen har jag inte spelat någonting förutom en tävling som spelades förra helgen, har inte riktigt haft tid med badmintonen nu på grund av mycket i skolan men strävar efter att komma igång igen efter Jul/Nyår.
När jag inte spelar badminton, är jag med kompisar, shoppar, gymmar jag eller pluggar.
Vad mer finns det att berätta? Är det något ni vill veta är det bara att fråga. Puss på er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0